ჩვენი შინაგანი ინსტიქტი გვკარნახობს, როგორ უნდა ვიმოძრაოთ რიტმზე; ეს დაახლოებით იმის მსგავსია –ახალშობილი მელოდიის მოსმენის დროს როგორც აყოლებს რითმს თავისთვის შესაძლებელ მოძრაობებს, ან ნებისმიერ ასაკში, რიტმზე შესაბამისი მისაღები მოძრაობების შესრულება, მაგ: ფეხის აყოლება რიტმზე, ტროსტის ბაკუნი, თითების მოძრაობა და ა.შ. ამიტომაც, სოციალური ცეკვების ზოგიერთი ფორმა არსებობს დასაბამიდან – დაწყებული რიტუალური ცეკვებიდან გადასული სოციალური, უშუალო სიამოვნების ფორმის ცეკვებზე.
ტანგოს წარმომავლობა არ არის მკაფიოდ განსაზღვრული: ის, შეიძლება გაჩნდა არგენტინაში, ბრაზილიაში, ესპანეთში ან მექსიკაში, მაგრამ აშკარაა მისი ფესვები უძველესი ესპანური ეროვნული ცეკვებიდან მოდის, მილონგები, ატარებენ მავრიტული და არაბული წარმოშობის კვალს. ტანგო, როგორც ასეთი, პირველად ცნობილი გახდა არგენტინაში მე-20 სკ-ის დასაწყისში. ის იცეკვებოდა მთელ ლათინო ამერიკაში, მაგრამ სხვადასხვა სახელწოდებებით. წლების შემდეგ, არგენტინულ ან ,,გაუჩოს ვაკეზე'' მილონგუს მოდიფიცირებულ ვერსიებს ცეკვავდნენ ბუენოს-აირესის უხამს კაფეებში. არგენტინელმა და კუბელმა ახალგაზრდებმა მოგვიანბით შეუცვალეს სახელი (და სტილი) ტანგოს, რომელიც საზოგადოებისთვის უფრო მისაღები გახდა. კუბელები მას ჰაბანერას რითმებით ცეკვავდნენ, რომლებიც სინკოპირებული იყო და მილონგას რიტმის ჩრდილში მოქცეული. ტანგოს ისტორიაში, მიუხედავად იმისა, რომ 1930-1950 წწ. უდიდესი დეპრესიული პერიოდიიყო, ეს პერიოდი მისთვის ,,ოქროს საუკუნე''- დ იქცა. შეიქმნა უამრავი ანსამბლები, რომელთა შემადგენლობებშიც შედიოდნენ ტანგოს ცნობილი შემსრულებლები და კომპოზიტორები, რომლებიც დღეს კლასიკოსებად მოიხსენებიან: ანიბალ ტროილო, ოსვალდო პულეზე, ასტორ პიაცოლა და სხვები. 60 წლის განმავლობაში, ტანგომ უამრავი ცვლილება განიცადა და დღემდე მაინც უდიდესი პოპულარობით სარგებლობს მთელ მსოფლიოში. ყველა ცეკვებს შორის, რომლებიც გაჩნდა მე-20 სკ-ის დასაწყისში, მხოლოდ ტანგო აგრძელებს უდიდესი პოპულარობით სარგებლობას. ტანგო წარმოადგენს პროგრესულ ცეკვას, სადაც ფეხების სტოკატოზე და მწოლიარე მოძრაობა მეტ დრამატიზმს მატებს ცეკვის სტილს. ტანგო ერთერთი ყველაზე სტილიზებული ცეკვაა სამეჯლისო ცეკვებს შორის. დასაშვებია, რომ მისი უსაზღვრო წარმატების ფაქტი იმაში მდგომარეობს, რომ, ის იცეკვება პარტნიორთან ძალიან ახლოს. 2009 წელს, იუნესკოს მთავრობათაშორის მეოთხე სხდომაზე, ტანგო, როგორც მუსიკის, ცეკვის, პოეზიის და რიო დე ლა პლატას რეგიონის ორიგინალური ტრადიციების ერთობლიობა, შეტანილი იქნა კაცობრიობის არამატერიალური კულტურული მემკვიდრეობის სიაში.
Воспользуйтесь нашим специальным вводное предложение для новых студентов, а также связаться с Фред Астер Танцевальные студии сегодня. Мы поможем вам сделать первый шаг на пути к новой и интересной жизни.
რუმბა (ან,,სამეჯლისო რუმბა''), ერთერთია სამეჯლისო ცეკვებიდან, რომელიც სოციალურია და აუცილებელი სამეჯლისო კონკურსებზე. ხუთ კონკურენტუნარიან საერთაშორისო ცეკვებს შორის რუმბა არის ყველაზე ნელი ცეკვა: პასადობლე, ჩა-ჩა-ჩა, სამბა და ჯაივი. სამეჯლისო რუმბა სათავეს იღებს კუბური რითმებიდან და ცეკვიდან სახელწოდებით ბოლერო-ვაჟი; საერთაშორისო სტილი მიღებული და შესწავლილი გახდა კუბური ცეკვიდან ჯერ კიდევ რევოლუციამდე, რომელსაც პოპულიზაცია გაუწია აფრიკელი მონების შთამომავლებმა კუბაში. მისი მათრობელა რითმი ამერიკის შტატებში 1930 წ-დან შეიჭრა და დღემდე რჩება ერთერთ ყველაზე პოპულარულ ცეკვად სოციალურ ცეკვებში. რუმბა ხასიათდება რბილი, ბარძაყის დახვეწილი მოძრაობებით და მძიმე ნაბიჯებით. რუმბას სამი სტილიდან, რომლებიც შეიჭრა ამერიკის შტატებში- ბოლერო-რუმბა, სიზმარი-რუმბა და გუარაჩა-რუმბა, მხოლოდ ბოლერო-რუმბამ ( შემოკლებით ბოლერო) და სიზმარი-რუმბამ (შემოკლებით რუმბა) გაუძლო დროის გამოცდილებას. გუარაჩა-რუმბა მალევე გაქრა, როგორც კი მღელვარე მამბო გამოჩნდა 1940წ. ბოლოს. რუმბა იცეკვება ერთად, რადგან ნაბიჯები საკმაოდ კომპაქტურია. მიუხედავად იმისა, რომ რუმბა არ იცეკვება სხეულთან ახლო კონტაქტით, რომელიც გამოიყენება რბილი სტილის ცეკვებში, მასში პარტნიორები მაინც გამოიყურებიან და გრძნობენ თავს ბევრად უფრო მიმზედველად, ვიდრე ისეთ ცეკვებში, სადაც პარტნიორები ცეკვავენ მჭიდრო კონტაქტით. რუმბასთვის სახასიათოა ბარძაყის რბილი და დახვეწილი მოძრაობები.
Позвольте нам помочь вам начать работу с новым и захватывающим начинанием - бальные танцы! Свяжитесь с нами сегодня, на Фреда Астера Танцевальные студии. Внутри наших дверей, вы найдете теплое и доброжелательное сообщество, которое будет вдохновлять вас, чтобы достичь новых высот, и делает это весело!
ბრაზილიური ცეკვა სალსა ხასიათდება სტილის მგრძნობიარობით. სალსაში ყველაფერია - ლტოლვა, ენერგია და სიხარული. სალსა, როგორც ცეკვის ფორმა, წარმოიშვა აფრო-კუბური ცეკვიდან რუმბა. პოპულარული ცეკვებისთვის როგორც სახასიათოა, სალსაც მუდმივად განიცდის განვითარებას და მოიცავს უამრავ სტილს და მის ვარიაციებს, მასთან ძალიან ახლოსაა ჩა-ჩა-ჩა, მამბო, ბოლერო...1970 წ. დასაწყისში ნიუ-იორკში ჩაიტანეს პუერტო-რიკის ემიგრანტებმა. რამედენიმე ფრანჩაიზინგერმა და დამოუკიდებელმა საცეკვაო სტუდიამ გამოიმუშავა სალსას შესწავლის უნიფიცირებული სასწავლო გეგმა, რომლითაც ასწავლიდნენ მოუთმენელ პუბლიკას. დღესდღეობით სალა გავრცელებულია მთელ მსოფლიოში. ზოგიერთ ქვეუანაში მას ,,ტროპიკის მუსიკას'' უწოდებენ.
Сделайте первый шаг на пути к реализации своих целей бальных танцев, в местном Фреда Астера Dance Studio! Свяжитесь с нами сегодня, на Фреда Астера Танцевальные студии - и спросить о нашем вводное предложение только для новых студентов! Мы будем рады видеть вас на танцполе.
Если вы ищете новое хобби или способ соединиться с вашим партнером, хотите улучшить свою социальную жизнь, или вы хотите, чтобы ваши танцевальные навыки на следующий уровень, Фред Астер Танцевальные студии будет у вас танцует уверенно - и с удовольствием с самого первого урока! Свяжитесь с нами сегодня.